Carregant...
Recursos TIC: Explora l'anatomia humana en 3D

VISIBLE BODY és una eina per a visualitzar el cos humà en 3D. En aquesta pàgina podràs cercar i localitzar estructures anatòmiques, a més de rotar el cos o fer un zoom, amagar parts o sistemes, veure a través dels òrgans i explorar les parts de l'anatomia humana. Per poder accedir-hi ens hem de registrar a la pàgina Visible Body. Després, ens enviaran un mail per a validar-nos com a usuaris. Jo, la veritat, és que vaig tardar dos dies a que m'arribés la validació, la qual cosa em va desanimar una mica al principi, però la veritat és que, una vegada hi vaig accedir, val la pena esperar dos dies. Una vegada esteim donats d'alta a l'entorn VISIBLE BODY, només cal introduir les nostres dades (email i password). No es pot visualitzar amb FireFox, haurem d'accedir-hi amb l'internet Explorer. Al principi tarda uns minuts en carregar tots els sitemes, aparells i òrgans. Després ja podrem clicar sobre cada part i anar carregant el que ens interessa visualitzar o deseleccionant el que ja no ens interessa.

Anar dalt